خانوما کسی آی یو آی کرده برای جنسیت؟؟

۴ پاسخ

عزیزم به نظرم ای وی اف کن، ارزش داره،

ای یو ای نمیشه ..فقط ای وی اف

فقط ivf جنسیت رو تایین میکنه

ای یو ای چیه??

سوال های مرتبط