۵ پاسخ

من همیشه ماهی دوبار پریود میشم

این چون تازه گذاشتی همینجوره . ماه های اولم هورمون هات بهم میریزه و تابخواد بدنت بهش عادت کنه طول میکشه. انشالله ک عوارضی نداشته باشی.
من بعد از چهار سال با آی یو دی حامله شدم. کلا جلوگیری طبیعی هم داشتم تو این چهارسال.
دیگه خواست خدا بود و به ماخدادادی داد...

تازه گذاشتی ؟ آره من یک ماه پریود بودم 😂

خا چکر کنوم بم درک

اگه تازه گذاشتی فک کنم طبیعیه؟

سوال های مرتبط