من همیشه ماهی دوبار پریود میشم
این چون تازه گذاشتی همینجوره . ماه های اولم هورمون هات بهم میریزه و تابخواد بدنت بهش عادت کنه طول میکشه. انشالله ک عوارضی نداشته باشی.
من بعد از چهار سال با آی یو دی حامله شدم. کلا جلوگیری طبیعی هم داشتم تو این چهارسال.
دیگه خواست خدا بود و به ماخدادادی داد...
تازه گذاشتی ؟ آره من یک ماه پریود بودم 😂
خا چکر کنوم بم درک
اگه تازه گذاشتی فک کنم طبیعیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.