ایا تو ماه نهم میشه امپول کزاز زد؟

۶ پاسخ

سوال منم هست

از بهداشت محلتون بپرس، اون باید بهت واکسن کزاز بزنه. از الان باید برین پرونده تشکیل بدین که بعدا واکسن بچه هاتونو هم بزنن .

من ۳۵هفته و ی روز زدم.

من تو ۳۶ بودم زدم

گوگل ک نوشته تا ۲۹ تا ۳۶ یا ۳۸ هفته
نمیدونم باز

تا ۳۵ هفته میتوانی فقط

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری