۲ پاسخ

گلم یکم صبر کن دلوین بعد واکسن 18 ماهگی هیچی نمی‌خورد سرگرمش کن ک شیر نخوره ببر پارک دورش بده دلوین 1ماهه مثل نوزادیاش فقط شیر می‌خورد الان یکم گوش شیطون کر بهتر شده مریضن دلشون چیزی نمیخاد خوب بشن غذا میخورن

اخ خیلی سختههههه منم میخام دو ماه دیگه بگیرم خیلی ترس دارمممممم وحشت دارممممم نمیدونم از پسش برمیام یا نه😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط