۴ پاسخ

دیگ بچه داره میشه دوسالش باید قط کنی

عزیزم تولید شیر براساس عرضه و تقاضاست دیگه. یعنی هرچی بچه بیشتر شیر بخوره، بدن هم شیر بیشتری تولید میکنه و برعکس!
علاوه بر اون درکل بعد از یکسالگی حجم شیر کمتر ولی غلیظ تر میشه. و شامل چربی و مواد مغذی بیشتری برای مراحل بعدی رشد میشه...

گلم اتفافا نگرانی منم همینه دقیقا ، وقتی فشار میدم خیییییلی کم شیر میاد و حس میکنم پسرم کم شیر میخوره همش نگرانم، اخه بدشانسی اینجاس شیرخشک هم نمیخوره مجبورم شیر خشک رو بریزم توی حلیم بخوره اونم اخه حلیم هر روز نداریم که

اره عزیزم به مرور شیر کم میشه به خاطر همین بچه همش به مادر چسبیده من که الان ۱۰ روزه پسرمو از شیر گرفتم

سوال های مرتبط