۶ پاسخ

من ۳ ماه بردم خیلی خوب بود بدنش خیلی نرم شد دیگه جنگ شد نشد ببرم منتظرم تکلیف جنگ روشن بشه ادامشو ببرم

پسر من نزدیک یک ساله میره واقعا عالیه اصلا شک نکن

راسته میگن قد میسوزونه وگرنه میبردم

دخترمن تازه میره و دوست داره

من بردم. خیلی دوس داره. آسیب هم نمیبینه نباید زیاد حساس بود

سلام بله عزیزم من الان ۴ماهه میبرم الان ماه ۵ هست خیلی چیزا یاد گرفته خیلی هم دوس داره . امروز هم کلاس داره

سوال های مرتبط