میگم بخیه های سز رو باید هرروز با شامپو بشوریم یا نه؟؟

۷ پاسخ

بله گلم هرروز بشور با باد یخ سشوار خشک کن تا وقتی بری بخیتو بکشی

اره هر روز بشور و با سشوار خشک کن

اره بعدشم با سشوار خشک کن، ولی من نتونستم بکنم، چیزیم نشد

آره باید بشوری و خیلیی خوب آبکشی کن که اگر ی ذره شامپو بمونه عفونت میکنی و بعد از آبکشی با باد سرد سشوار خشکش کن و جوری خشک کن که نباید ی ذره هم خیس بمونه ،اگر روزی دو بار باشه هم خوبه

بله اگر روزی چند بارم باشه بهتره بعدش با سشوار خشک کن

اره عزیزم با شامپو بچه بعدش با سشوار خشکش کن
ی روز درمیون هم میتونی ولی هر روز خیلی بهتره

سوال منم هست

سوال های مرتبط