حواست باشه دکتر منم داورپناه هست .خیلی راحت بهم گفت ممکنه نرسم به مهر. دوست داره بری مادر برای زایمان .اما انتخاب من مهره
دکترت خوبه راضی هستی؟
پارسال رتبه اول رو تو خصوصیا اورده بود
دکترت کیه عزیزم
دکترت کیه عزیزم؟
منم میخوام مهر زایمان کنم
منکه از هرکسی پرسیدم تو اقوام و آشناها گفتن مهر زایمان کردیم راضی بودیم شاید بالغ بر 20 نفر گفتن بهم 🤗🤗
من عمل رینو انجام دادم راضی بودم
منکه جاریم رفت اصلا راضی نبود عمم هم همینطور رسیدگیشون خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.