چون عادتش دادی ب شیشع شیر دیع زورش میاد تلاش کنه زور بزنه تا شیر از شینت بیاد اگه واقعا دلت میخاد شیرخودتو بخورع باسورنگ بش شیر بده تا کم کم سینتو بگیره چون بحث یکی دوروز نی ۲ سال ت باید شیربدی تاکع شیرخشک
من اصلن شیر نداشتم بچم هم داخل دستگاه بود خیلی تلاش کردم سینمو بگیره ولی نگرفت شیر هم نداشتم، الان ک تازه شیرم خوب شده اصلن نمیگیره، شیشه شیر رو دوست داره، از دست حرف دیگران دیونه میشم فک میکنن عمدآ شیر خودمو نمیدم 🥺
منم ی مدت اینجور بود هرموقع گشنشه بهش شیر خشک نده بزار خوب گشنه باشه بعد ک خوب گشنه باشه خودش سینه رو میگیره ولی دیگع نباید شیر خشک بدی
هیچ کاری،بچه اول منم اینطور بود،بنظرم تلاش نکن سینه رو نمیگیره دیگه
منم بچم اینجوریه نمیدونم دیگع چکار کنمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.