۶ پاسخ

پدی لاکت یا روتفلور عالیه

پسر مم همینه از موقع که دنیا اومده قطره پدی لاکت دادم هیچ الانم پرو بیبی میده بازم همونطوره روزی ۸ بار پی پی میکنه

من چرا از وقتی پدی لاکت میدم بیشتر پی پی میکنه هر ساعت باز میکنم پی پی کرده

بایو لاکت روزی ۱۰ قطره بده کلا تنظیم میکنه و مشکلات گوارشی رو برطرف میکنه

خب زیاد پی‌پی کنه😐پدی لاکت باعث یبوست میشه بچه درد میکشه

شیرخودت میدی؟؟دخترمن اصلا پی پی نمیکنه ولی من پدی لاکت بهش میدم دکترش داده ازاول

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی