۵ پاسخ

بی بی کر بده عزیزم پدی لاکت برا اسهاله

من دخترم یبوست گرفت دکترش گفت پدی لاکت فعلا نده.بعد ک یبوستش خوب شد دوباره شروع کردم دادم بهش.ولی الان ذیگه نمیدم

پدی لاکت واسه کولیکه😑

پدی لاکت برای دل درده

پدی لاکت مگه نباید تا دوسالگی داد؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا ۱۷ ماهگی