خانما بچم چهارماه نیمه میتونم بهش آب بدم؟

۴ پاسخ

دکتر به من گفت میتونم بدم مخصوصا تابستون

من که عه روز اول به بچم اب میدادم ... بده بعش گناه داره الانم که هوا گرمه

اره منم چهارش تموم بشه میخام بدم چون تابستونه

منکه میدم اخه مثلا امروز شیر نخورد رفتیم بیرون ولی یکم آب بهش دادم با ولع خورد تشنش بود🥹البته من آب ماجان میدم مجازه

سوال های مرتبط