۴ پاسخ

من انجام دادم پیش دکتر خلیلیان
فقط پودر و قرص خوردم آب میخوردم و آب گلابی خوردم یه آبمیوه آناناس کوچیک ولی بیشتر آب
دیگه کامل تخلیه میشی با اون داروها

عزیزم باید از ۲روز قبل از کولونوسکوپی فقط مایعات بخوری به اضافه پودر وقرصی که میدن

باید پودر و قرصی که بهت داد بخوری و چند ساعت هم ناشتا باشی

چه کارهایی باید انجام بدی چقد باید پیاده روی داشته باشی من یبار رفتم گفته رودهات کامل تخلیه نشده

سوال های مرتبط

مامان شاهان و نویان مامان شاهان و نویان ۵ سالگی
مامان پسرودختر مامان پسرودختر ۵ سالگی