تست احتمال داره نشون نده ولی ازمایش نشون میده بعد ۱۴ روز
سه چهارروز بعدازتاخير
اگر ازاد سازی زده باشی
۱۶ روز بعدش معلوم میشه
اگر مطمعنی کی تخمک ازاد شده هم ۱۶ روز بعدش مشخص میشه
من اواپلاس متفورمین دوفامد ابوابوست میخورم تنبلی خفیف دارم دکتر گف این ماه باردار میشی نمیدونم
ربطی به رابطه نداره اکثرا وقتی دیر پریود میشن معلوم میشه چون علائمش با پریودی یکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.