۱۴ پاسخ

نه ولی بی حسه

بله بعضی وقتا هم میخاره

اگه زیاد بشینم آره

بله متاسفانه
از رو بی حسه در حدی‌که دست میخوره بهش حس نمسکنم ولی یه حال بدی میشم
از داخل هم که خیلی درد میکنه بعضی وصتا میگم نکنه چیزی جامونده هنوز😑😑😑لکه بینیم هم قطع نمیشه🤦🏻‍♀️

نه درد نمیکنه فقط یکم شکم دارم هنوز لعنتی جمع نمیشه

بعضی وقتام تیر میکشه🥲

منم فشار بیاد بهش درد داره

اره من دست که میزنم خیلی درد داره،میخام برم دکتر

اره گلم

نه درد نمیکنه

گاهی میسوزه درد نه

نه ....

من بعداز ۴ ماه اره درد میکنه حتی وقتی ب جای بخیه دست میزنم دردم میگیره

نه نمیکنه

سوال های مرتبط