من شنیدم خیلی خوبه
من خودم اونجا زایمان کردم و واقعا راضی بودم و هستم..دکترمم خانوم آزاده خورسندی بود
از لحاظ تمیزی اتاق این چیزا اوکیه ولی پرسنل و ماما خیلی اذیتم کردند
خوبه تر تمیززه
سلام
من قصد دارم برم ... تعریفش شنیدم جدیدا ... بعدم تو این گرونی ، خب خیلی میصرفه....
والله فامیلامون رفتن گفتن عالی تازه سزارین بودن
الانم خاهرم بارداره همش هم اونجا میره پیش دکتر نصر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.