۶ پاسخ

من شنیدم خیلی خوبه

من خودم اونجا زایمان کردم و واقعا راضی بودم و هستم..دکترمم خانوم آزاده خورسندی بود

از لحاظ تمیزی اتاق این چیزا اوکیه ولی پرسنل و ماما خیلی اذیتم کردند

خوبه تر تمیززه

سلام
من قصد دارم برم ... تعریفش شنیدم جدیدا ... بعدم تو این گرونی ، خب خیلی میصرفه....

والله فامیلامون رفتن گفتن عالی تازه سزارین بودن
الانم خاهرم بارداره همش هم اونجا می‌ره پیش دکتر نصر

سوال های مرتبط