۳ پاسخ

فقط دکتر همراهش بهم پماد هم داد برا جلوگیری از عفونت چون خیلی ترشحات و زیاد میکنه مواظب باش عفونت نگیری

گپسول گل مغربی باریج
قرص هاش کوچیکن معمولا اونا رو نگیر کپسولاش بزرک مثل امگا 3

بری داروخونه بگی کپسول گل مغربی می‌خوام بهت میدن
ی کپسول نسبتا بزرگه که رنگش زرده

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان دختروکم💜 مامان دختروکم💜 روزهای ابتدایی تولد