خیلی خسته شدم 😔‌ دوقلو داشتن واقعا سخته ... 💔

۱۲ پاسخ

و دوقلو های ما که سه روزه سرما خوردن ببین چقققد سخته🥲😭۳۵هفته هم دنیا اومدن تازه ۲۳۰۰ شده بودن ک سرماخوردن

خدا بهت کمک کنه عزیزم

حق داری عزیزم ولی خداکمک میکنه ومیگذره
وقتی بزرگتربشن خیلی شیرینه

وااای من عاشق دوقلوام خداحفظشون کنه برات
من همش دعا میکنم که خدا سری بعد بهم دوقلو بده 😂😍😍😍

ای جان واقعا سخته خدا قوت

عزیزم خدا صبرت بده
ایشالا زودی بررگ شن راحت تر بشی

منم کم آوردم واقعا.
همششششش گریه میکنم نمیدونم چه مرگمه.
کل زندگیم بهم ریخته

منم دوتا بچه کوچیک دارم خسته ترررررینم

واقعاااااا
منم خیلی خستم

اخی عزیزم واقعا بچه داری سخته و جون و حال زیادی میخاد مخصوصا برای شما که دوقلو داری خدا کمکت کنه😘

خدا برای دلت نگهشون داره عزیزم ❤️ سختیش زیاده ولی خوب وقتی بزرگتر بشن بخندن ، حرف بزنن همه چی یادش میره

خدا کمک کنه به هممون مخصوصا شما❤

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان 💙و دو قلوها🩷🩷 مامان 💙و دو قلوها🩷🩷 ۹ ماهگی