مبارکش باشه
من چون کار واجبی نیست دلم نمیاد ببرمش میازرم بزرگ شد هروقت خودش خواست بره سوراخ کنه
مبازکهههه
بسلامتی مبارک 😍😘
مبارک باشه
اینجور چیزا هرچی زودتر بهتر
منمدوماه پیش انجامش دادم
روش انژیوکت بود و اصلااا نه درد داشت نه خون ریزی عفونت دخترم تقریبا حالیش هم نشد
مبارکه عزیزم☺️💖
مبارکش باشه
من یکی دو ماهگی بنظرم سوراخ کردم اصلا حالش نشد
مبارکش باشه
من ۶ماهگی سوراخ کردم خیلی خوب بود
مبارکه🥰
من ۴ ماهگی سوراخ کردم
مرتب تتراسایکلین بزن
مبارکه اذیت شد منم هنوز سوراخ نکردم میترسم
مبارک منکه میترسم سوراخ نمیکنم تا بزرگ بشه خودش برع
مرتب ضد عفونیش کن وباپماد تترا سایکلین چربش کن
الهی عزیزم با چی سوراخ کردی؟
بسلامتی 😍😍😍😍
ای جونم مبارکه😍من هنوز سوراخ نکردم😶
مبارکه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.