باید بزنی براخودتون خوبه
بله عزیزم واکسن دوگانه دیفتری کزازه اگه دوز یاداور ۱۰ سال بعد از ۱۵ سالگی رو نزدین باید همون ۲۸ یا ۲۹ هفته بزنید برای سلامت خودتون و نینی در حین بارداری و موقع زایمان لازمه
کزاز فکرکنم منظورته منم بهم گفتن از ۲۸ هفته به بعد
بنظرم نزن تا بعد زایمان
منم گفتن بزن ولی میترسم میخوامبعد زایمان بزنم
مگ 25سالگی واکسن داره؟
ب منم گفتن تو بارداری باید بزنی نمیدونم بزنم یا نه☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.