واکسن 25 سالگی رو گفتن 29 هفته بزنم
بزنم یا نزنم؟

۷ پاسخ

باید بزنی براخودتون خوبه

بله عزیزم واکسن دوگانه دیفتری کزازه اگه دوز یاداور ۱۰ سال بعد از ۱۵ سالگی رو نزدین باید همون ۲۸ یا ۲۹ هفته بزنید برای سلامت خودتون و نینی در حین بارداری و موقع زایمان لازمه

کزاز فکرکنم منظورته منم بهم گفتن از ۲۸ هفته به بعد

بنظرم نزن تا بعد زایمان

منم گفتن بزن ولی میترسم میخوام‌بعد زایمان بزنم

مگ 25سالگی واکسن داره؟

ب منم گفتن تو بارداری باید بزنی نمی‌دونم بزنم یا نه☹️

سوال های مرتبط