اب دور بچه ۹ باشه بستری میکنن؟؟

۴ پاسخ

منم دیروز رو ۹ بود چون پریشب احساس کردم خیسه شورتم وهمه جام دگ دکتر گفت همینکه دیدی خیس شدی باز برو زایشگا منم میام_چون دردام شروع نشده هنوز ولی خب وقتی شیاف گل مغربی رو میذارم انگار کیسه ابم یجوری میشه و ازبعدش اب میاد ازم

برای من روی ۷بود بستری بودم

منم اين حدود بودم گف بيشتر اب بخور البته هفته من پايينتر بود انشالا ك شمام بستري نشيد

نه
هندوانه . دلستر. شیرینی بخور که آب دور بچه بیاد بالا باید از 10 بالاتر باشه

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری