منم دیروز رو ۹ بود چون پریشب احساس کردم خیسه شورتم وهمه جام دگ دکتر گفت همینکه دیدی خیس شدی باز برو زایشگا منم میام_چون دردام شروع نشده هنوز ولی خب وقتی شیاف گل مغربی رو میذارم انگار کیسه ابم یجوری میشه و ازبعدش اب میاد ازم
برای من روی ۷بود بستری بودم
منم اين حدود بودم گف بيشتر اب بخور البته هفته من پايينتر بود انشالا ك شمام بستري نشيد
نه
هندوانه . دلستر. شیرینی بخور که آب دور بچه بیاد بالا باید از 10 بالاتر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.