از آجیل فروشیای معتبر کشور😁
آسیاب میکنم تو فرنی و اوتمیل بهش میدم بادوم هندیم خیلی دوس داره سه قسمتش میکنم میریزم تو ظرف برمیداره میخوره
خودم مغزیجات خام میخرم پسته بادوم فندوق .... تو دستگاه آسیاب میکنم از 7 ماهگی داخل فرنی اوتمیل میریزم
خودم پودر میکنم تو پنکیک و فرنی
فرنی
من از سایت برگ آوران میخرم تهران هست ارگانیکه محصولاتش
کره بادام درختی زیاد میگیرم واسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.