واس من ک بعدش اصلا درد نگرفت
جهت اطمینان ی استا خوردم فقط🤣
من کوچیک بودم دندون شیری کشیدم اون موقع دردی نداشتم یادمه. اما الان چند ماه پیش دندون عقلم رو کشیدم بعدش درد بدی داشت خیلی برام اذیت کننده بود میزد به سرم سردرد هم میگرفتم. باید حتماً مسکن سر ساعت میخوردم تا دردش آروم بشه. با مسکن مشکلی نبود و درد آروم میشد. ولی دکتر به من گفته بود فقط دو روز اول مسکن بخور اما من تا ۵ روز الی ۶ روز خوردم تا بالاخره دردش از بین رفت و تموم شد
امروز شوهرم دندون عقلش رو کشید تا فرداش دردداره بعدا خوب میشه نوافن جوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.