نوش جانش....تروخدا با بچه خودتون مقایسه نکنید باور کنین همه بچه ها چندتا دونه میخورن فقط ما مامانا برای دل تودمون همه چی میزارین الان خود من برای بچم ی فنجون شیر وکیک عصرونه آوردم ی نلبکی خورد بخدا اگه عکس بزارم همه فکر میکنن بچم کامل میخوره اما اینطور نیست
نوش جونننننششش گلم
نوش جانش اگه دختر من باشه که شاید دوسه دونه رو بخوره فقط
نوش جونش پسر من فقط موز میخوره😬😂
نوووش
نوش جونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.