اینم از میان وعده دختر خونه👼🏻🌸

تصویر
۶ پاسخ

نوش جانش....تروخدا با بچه خودتون مقایسه نکنید باور کنین همه بچه ها چندتا دونه میخورن فقط ما مامانا برای دل تودمون همه چی میزارین الان خود من برای بچم ی فنجون شیر وکیک عصرونه آوردم ی نلبکی خورد بخدا اگه عکس بزارم همه فکر میکنن بچم کامل میخوره اما اینطور نیست

نوش جونننننششش گلم

نوش جانش اگه دختر من باشه که شاید دوسه دونه رو بخوره فقط

نوش جونش پسر من فقط موز میخوره😬😂

نوووش

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان یزدان جانم 🤎🧸 مامان یزدان جانم 🤎🧸 ۲ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی
مریم مریم قصد بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۲ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی