سلام شما تو ماه هشتم چه دردای دارین
خیلی میترسم همش درد دارم

۲ پاسخ

من زیرشکمم تیر میکشه،،یه وقتایی حالت درد پریودی دارم،،مثانه م تیر میکشه،،کشاله ران هم درد میکنه،،بچه هم خیلی پایینه و روی مثانم فشار میاد،،اصلا بالا نمیره،،کمردرد شدید دارم و پهلوهامم درد میکنه،،فقط دراز میکشم از ترس،،،خدا خدا میکنم به هفته ۳۵ و ۳۶ برسم که وارد نه ماه بشم و خیالم راحت بشه

زیر شکمم واژنم تیر می‌کشه

سوال های مرتبط