خواهرم میخوره دو رنگ هستن گفت کرمی بخوره تموم شد بعد سفیدها شب یکی دربیاره بندازه به خاطر بدونی کی پریود شدی مثلا اگر ۵تا انداختی پریود شدی بدونی ۲۵ روزه پریود میشی
اینو هر شب ساعت مشخص بخور اخر شبا بهتره چون اگر تهوع بگیری متوجه نمیشی. من چون لخاطر کیست میخورم سفیداذو نخوردم از کرما شروع کردم
وای ینی عکس سیبل هم تهوع میده بهممممممم🤕😷😷😷
شبی یدونه بایدبخوری
برای چی داده دکترت گلم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.