بنظرم این ماه بارداری🥹🥹🥹😍
۱۴ روز بعد ایو ای بزن
الان کادبه
مثبتع منم 23سیکلم همینجوری شده روز
پرنگترمیشد
شایدم ۲قلوعه زود نشون داده
عزیزم چ آمپولی زدی؟
ایشالا که واقعیه
این بخاطر امپوله ولی ایشالا موبت بشی زود زدی گلم
14روز بعد بزن انشاالله که بارداری
عزیز این بخاطر آزاد سازی بزار روز سیزده چهارده بزن
ولی مثلا دو. روز دیگ تکرار کن اگ پررنگ شده پس مثبت واقعی
اگ امپول ازادسازی زدی مثبتش به اون دلیله
اگه به مرور هی پررنگ تر شه مثبته در کل نباید اینقد زود میذاشتی استرس میگیری خوب نیست
باید صبر کنی چهارده روز از آی یو آی بگذره امکان داره کاذب یاشه
مثبت عزیزم
این مثبته ولی اینکه ممکنه تاثیرآمپولا باشه یا نه رو نمیدونم.ایشالله که خیره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.