خانما از کی تکونای نی نی حس میکنیم؟؟

#بارداری
#فرزند پروری

۱۱ پاسخ

من جفتم خلفیه از 13هفته حس کردم، از 18هفته اولین لگدشو از رو شکم دیدم، الانم واضح حس میکنم

من ۱۸ هفته حس کردم

من جفت خلفی بودم ۱۹ هفته متوجه شدم اولین بارداری

عزیزم اون ازمایش انتی ک گفتی دومرحله ای بوده چ ازمایشی بود دادیش؟؟ عکس ازمایش انتیت رو میشه بزاری میخام جنسیت حدس بزنم

من 18 هفته حس کردم

من نزدیک ۱۷هفته قشنگ حسش میکردم🥺🤩

من شکم دوم جفت قدامی هفته۱۸ اولین تکونش رو حس کردم العان خیلی خیلی واضح لگد میزنه

من شکم اولم جفتم قدامی ولی هنوز چیزی حس نمیکنم

من شکم اولم رو از هفته شانزدهم حس کردم

من جفت قدامی از ۲۰ هفته

شکم اول رو میگن از هفته ۲۰ حدودا
بستگی به جهت قرار گیری جفت هم داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری