سلام مامانا دخترم یبوست گرفته چیکار کنم

۴ پاسخ

روغن بادام شیرین خوب اگه داری بهش بده
روغن زیتون هم خیلی خوبه
کره

پودر پیدرولاکس سه بار هر بار یه قاشق غذاخوری پر تو اب حل کن بده بخوره
هروقت اب خواست اونو بهش بده

کره بده صبحانه خاکشیربده

ب غذاهاش روغن زیتون بزن اب هویجم بهش بده پوره سیبو گلابی هم بده

سوال های مرتبط

مامان نویان جوجو مامان نویان جوجو ۲ سالگی