کی میتونم برای وام فرزند اوری ثبت نام کتم

۲ پاسخ

دوسالش بشه دیگه بهت نمیدن
ثبت نام کن شاید تا اون موقع نوبتت اومد

بکن تا قبل دو سال

سوال های مرتبط

مامان دخترم پناه مامان دخترم پناه ۱۵ ماهگی