به بچه من ندادن هنوز
برای بچه من سه روز پیش واریز کردن
چهل و چهار ملیون
اگه ثبت نام کرده باشیم و هنوز تو نوبت باشیم دوسال تموم بشه باز بهمون میدن؟؟؟؟
فعلا سایت از اول جنگ بستس به من گفتن برا ثبت نام
تا دو سالگی بچه میتونین ثبت نام کنید
تا دوسال
تا دوسال
تا دوسال
تا یک سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.