بچه ها وام فرزند آوری تاکی مهلت داره

۹ پاسخ

به بچه من ندادن هنوز

برای بچه من سه روز پیش واریز کردن
چهل و چهار ملیون

اگه ثبت نام کرده باشیم و هنوز تو نوبت باشیم دوسال تموم بشه باز بهمون میدن؟؟؟؟

فعلا سایت از اول جنگ بستس به من گفتن برا ثبت نام

تا دو سالگی بچه میتونین ثبت نام کنید

تا دوسال

تا دوسال

تا دوسال

تا یک سال

سوال های مرتبط

مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 ۱ سالگی