۲ پاسخ

بخاطر رفلاکسم میتونه باشه

اگر شیر خودتو میخوره بخاطر ادویه غذایی که میخوریه

سوال های مرتبط

مامان حسنا🩷 مامان حسنا🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فینگیلی🧜‍♀️ مامان فینگیلی🧜‍♀️ ۱ سالگی