۸ پاسخ

عزیزم حال خودت بهتر شد خداروشکر؟؟؟

اصلا سخت نیست رایبپ اصلا تب نکرد

سبک ترین واکسنه نترس

خداروشکر واکسن خوبی بود خیلی خیلی سبک‌بود

تب وبدن درد که ندارن کلا ولی دخترم دوباره بی اشتها شده

استرس نداشته باش خیلی واکسن راحتی بود استامینوفن هم نیاز نبود

خوب بود خداروشکر
من اصلا نیاز به استامینوفن پیدا نکردم
البته گفتن ممکنه دوهفته بعد تب کنه...فعلا حدود ۱۱ روز شده

من امروز زدم واکسن دخترم
تا الان که خداروشکر خوب بوده .

سوال های مرتبط