۶ پاسخ

یکی از فامیلای ما با آی یودی باردار شد بچه سومش رو🫠

بله ۱۰ ساله هم هست ولی تا ۸ سال باید بمونه

بله من دارم خیلی خوبه

دوستم گذاشته بود بعد دو سال باردار شد
با این که برای چکاب می‌رفت ببینه جا به جا نشده باشه

آره من ده ساله گذاشتم

بله خواهر شوهرم شش ساله گذاشته

سوال های مرتبط

مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری