۴ پاسخ

۳۸البته کنترلش میکردم بالاتر نره..۴روز طول کشید شب تا صبح بیدار بودم..پاشویه میکردم

رزوئلا چیه

نزدیک ۳۹ـ۴۰
من پد تب بر گذاشتم
شیاف استامینوفن

قطره و پاشویه جواب نبود

خیلی بالا بود تبش نزدیک ۴۰ درجه

سوال های مرتبط