۶ پاسخ

زردی اصلا به تعذیه مادر ربط نداره فقط بچه باید خوب شیر بخوره دفعش زیاد بشه

من هرچی ک بگی خوردم هرکار بگی کردم اما همچنان پسرم زردی داره دکتر گفت اصلا ب سردی خوردن نیست از گروه خونه

عرق کاسنی.ترنجبین.لیمو شیرین.خیار

من چیزی نخوردم و چیزیم نمیخورم دکتر گفت زردی تا دوماهگی اینا خودش میره البته پاین ده باشه

من تا حد زیادی گرمیجات گذاشتم کنار روزی دو سه فنجون عرق کاسنی میخوردم، دستگاه آوردم دکترم قطره نوشت برای دخترم ولی زردیشم که رفت گفت تا یه ماه ۴۰ روز باز باید مدام رعابت کنی لباسم کم تن دخترم میکردم

من که دو هفته است دارم اب انار میخورم انشالا بدنیا اومد زردی نگیره

سوال های مرتبط

مامان کوچول خان مامان کوچول خان ۴ ماهگی