۵ پاسخ

خیلی تاثیری نداره منم دادم

اینا فقط مکمل هیچ تاثیری توی اشتها ندارن ولی خب بی تاثیر هم نیست

وای دختر منم ن شیر میخوره م غذا پدرمو دراورده هیچی تاثیر نداره روش نئو زینک هم دادم

سیدرال که قطره آهنه ویواکیدز زیاد اشتها رو باز نمیکنه من نئوزینک هم میدم

ایشالا که اشتهاش باز میشه
اگه باز شد به منم خبر بده چون منم درگیرشم

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی