۵ پاسخ

من چندتا شیر خشک مجبور شدم عوض کنم الان تروویتال میدم راضیم

اگه شیر خشک گیگوز خواستی من قیمت سهمیه دارم پلمپه خریدم ولی به بچم نساخت و دکتر شیرشو عوض کرد❤️ولی شیر خیلی خوبیه پروبیوتیک داره

نان کامفورت نفخ بچم خوب شد شکمش هم خوب کار می‌کنه مارکشو عوض نکن نان خوبه

گیگوز خوبه

من گیگوز میدادم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط