۸ پاسخ

من خیلی دلم میخواد بگیرم
منتهی شکم ندارم منتظرم شکمم یکم بزرگ شه بعد🥲

من 35هفته رفتم خودم دو تا لباس بردم یه سفید یه مشکی

فقط من خوشم نمیاد عکس بارداری؟؟؟😂😂😂😂🤭

من نرفتم. حوصله حرص. خوردن با اتلیه ندارم. میزارم یکسالگی میبرمش

من چون مهمونی گرفته بودیم دیگه همسرم عکاس هم هماهنگ کرد من آخر ۵ماهگی بودم ولی خب شکمی نداشتم
لباس هم چون مهمونی بیرون بود خودم سارافون کت پوشیدم همسرمم بافت و شلوار

من رفیقم ۸ ماهگی رفت لباس هم خود آتلیه داده بود بهش فقط واسه شوهرش ۳ دست برده بود

من امروز رفتم
لباس آتلیه پوشیدم
اومدم رفتم دوش گرفتم
دوست نداری،باید بدی واست بدوزن

من گفتم ۳۲-۳۴ میرم ک قشنگ شکم مشخص باشه
آتلیه خودش لباس های بارداری داره

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری