۵ پاسخ

بیمارستان دولتی تا جایی که خبر دارم سزارین اختیاری انجام نمیشه

من اجباری بودم ۱/۸۰۰شد

برای من بدون بیمه 22 شد سزارین اورژانسی مثلا اسمش دولتی😐

4۵ فقط بیمارستان دکتر هم برای خودش ی چیزی میخواد

اختیاری انجام نمیدن
اگ دکترشو پیدا کنی دستمزدشو بدی
اگ بیمه داری بیمارستان چیز زیادی در نمیاد

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی