بیمارستان دولتی تا جایی که خبر دارم سزارین اختیاری انجام نمیشه
من اجباری بودم ۱/۸۰۰شد
برای من بدون بیمه 22 شد سزارین اورژانسی مثلا اسمش دولتی😐
4۵ فقط بیمارستان دکتر هم برای خودش ی چیزی میخواد
اختیاری انجام نمیدن
اگ دکترشو پیدا کنی دستمزدشو بدی
اگ بیمه داری بیمارستان چیز زیادی در نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.