هزینه سزارین بیمارستان دولتی چقدره؟!

۵ پاسخ

۴تومن

میلاد سزارین اجباری رایگان فقط پول پک باید بدی

با بیمه تکمیلی ۵۰ هزار شد ولی دولتی ب درد نمیخوره من دکترم بیمارستان خصوصی نمیرفت

واسه من سزارین با تامین اجتمایی دوشب ایسیو و دوشب بخش شد ۹ تومن😐😂
ولی ازادش قشنگ ۱۵۰ ۱۶۰ میشد واسه من

تامین اجتماعی داشته باشی خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی