۴تومن
میلاد سزارین اجباری رایگان فقط پول پک باید بدی
با بیمه تکمیلی ۵۰ هزار شد ولی دولتی ب درد نمیخوره من دکترم بیمارستان خصوصی نمیرفت
واسه من سزارین با تامین اجتمایی دوشب ایسیو و دوشب بخش شد ۹ تومن😐😂
ولی ازادش قشنگ ۱۵۰ ۱۶۰ میشد واسه من
تامین اجتماعی داشته باشی خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.