هر پنج روز یه قوطی
البته شاید ۵ تا هم استفاده بشه چون من توی ۲۴ ساعت ۳ بار شیر خودمم میدم ولی زیاد نه خیلی کم میخوره بیشتر وقت ها بعد شیر خودم شیرخشک هم بهش میدم فقط چون میخام حداقل یک قطره از شیر خودمم بخوره
فعلا من ۴ تا استفاده میکنم تقریبا هفته ای یک قوطی شیرخشک استفاده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.