۳ پاسخ

عزیزم دکتر افشارتو بیمارستان البرز هستش و مطب شخصی هم داره

دختر عموم البرز بود دو‌هفته پیش میگفت رسیدگیشون خوبه

من نرفتم ولی از امام علی هرچی شنیدم منفی و بد بوده و هیچکس راضی نبوده عوضش البرز همه تعریف کردن و حتی خواهرم ۲۰ سال پیش و ۸ سال پیش جفت بچه هاش و البرز بدنیا آورد و خیلی راضی بود من خودم ۳ سال پیش میخواستم پسرمو البرز بدنیا بیارم حالم بد شد آمبولانس منو برد کمالی مجبوری اونجا زایمان کردم ولی برخلاف شنیده هام خیلی راضی بودم ، من پیشنهادم اول البرزه بعد کمالی جفتشم عالین

سوال های مرتبط