سلام خانما درد زایمان از چند هفته شروع میشه؟

۱ پاسخ

من که بارداری اولم یدفه اومد سراغم . تا ساعت ۸ شب سرحال و شاد بودم. یدفه کیسه آبم پاره شد و درد پریودی خفیف بعد رفتم‌بیمارستان دهانه رحمم ۳ سانت باز بود بعد امپول فشار زدن و خیلییی دردم زیاد سد و تا حد مرگ رفتم
اما پسرم بدنیا اومد دیگه هیچ دردی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۲ ماهگی
مامان تامارا♥️طهورا❤️ مامان تامارا♥️طهورا❤️ ۱۱ ماهگی