من که بارداری اولم یدفه اومد سراغم . تا ساعت ۸ شب سرحال و شاد بودم. یدفه کیسه آبم پاره شد و درد پریودی خفیف بعد رفتمبیمارستان دهانه رحمم ۳ سانت باز بود بعد امپول فشار زدن و خیلییی دردم زیاد سد و تا حد مرگ رفتم
اما پسرم بدنیا اومد دیگه هیچ دردی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.