۳ پاسخ

خیلی خطرناکه حتما تبش بیار پایین،،،پسر من چند وقته پیش اینجوری شذ یدفعه بالا اورد تبش شد نزدیک ۴۰..سریع بردم دکتر با سرم امپول اومد پایین..گفت وقتی خون جریان پیدا نمیکنه تو دست پا..گرما میره قسمت سر و خدای نکرده تشنج دست میده..پاشویه کن شیاف بزار پایین نیومد سریع ببر دکتر…من دوشب بردم دگتر اومدم خونه ۴ صبح شد

دندون داره درمیاره ،استا بده

تب و لرزه این

سوال های مرتبط