۶ پاسخ

دخترم تو ویزیت یک ماهگیش، ۵۴ سانت بود

بستگی به قد تولد نوزاد داره

پسرم اومد به دنیا ۵۲ونیم بود

حتمن منظوزش این بوده ک قدش رشد نکرده

پسرمن بدنیاامد ۵۳ بود

قدژنتیکیه اخه چرا گفته کمه؟قد تولدش چقدر بوده؟

سوال های مرتبط

مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی