ناشکری نکنید دوستان بچه دار شدن یه نعمت بزرگه بعضیا ک ندارن حسرت میخورن چ خدا بهشون بچه بده وجاقشون روشن باشه بچه عصای دسته پدرو مادره امید و عشق ب زندگیه. زندگی ک تو صدای بچه توش نپیچه ب چ دردی میخوره خدا ب همه بده خدا نکنه هیچ پدرو مادری وجاق کور باشه.. ❤❤❤من زندگیم نفسم بچهامن همین ک تنشون سالم باشه بسه خدا بزرگه برای ایندشونم🥰
والا عزيزم من عاشق بچه هام هستم همه زندگيم و جونم هستن ولي واقعا من أصلا درك نميكنم چرا ادم بايد بچه داشته باشه من به اجبار شوهرم اوردم اگه انتخاب من بود هيچ وقت بچه دار نميشدم أصلا درك نميكنم چرا ادم بايد بچه داشته باشه
کلا فلسفش تولید مثله
حتی علاقه دختر پسر به هم برای تولید مثله
انگار وظیفست با عشق و علاقه خودجوش انجامش میدیم
همینطور ک ازدواج میکنیم، انگار واسمون نوشتن دیگ وقتی بزرگ شدی تحصیلت تموم شد وقت ازدواجه،ازدواج کردی رفتی خونه خودت باید بچه دار شی و.... مث ی چرخس..
وقتی ازدواج کردی خیلیا واس دووم زندگی و اینکه میگن زندگی تکراری نشه بچه دار میشن..
این چرخه فک نکنم دیگ تو نسل های بعدی وجود داشته باشه..
چون دیگ ازدواجم از بین میره..
فکر کنم میل به نگهداری داریم آخه پس چرا یه عده دلشون میخواد وقت و انرژیشون بذارن از سگ نگهداری کنن اون که کار بیهوده تری بنظر میاد
اما بنظرم بچه آوردن سختترین کار دنیاس
من بخاطر اینکه طعم مادر بودنو بچشم اوردم ولی همین یکیو خدا برام نگه دار ایشالا بسه بچه دوم اوردن اونم تو این وضع مملکت اشتباه محضه بنظر من
چه سوال خوبی پرسیدی منم فکر کنم بخاطر تجربه حس مادریه ولییییی کاش هرکی وقتی این کارو کنه که با تمام وجود امادگیشو داشته باشه
چون بیکاریم😄حقیقتا من عاشق بچه هامم خیلی دوسشون دارم ولی بهش که فکر میکنم دلم میگیره که چرا به دنیا آوردمشون که سختی بکشن
اصلا چرا خودمو به سختی انداختم
و می فهمم که بیکاربودم بیکاررر
به خاطر حس مادری .... دوام نسل که مسخرست حالا ژن خاصی نداریم...
من عاشق مادر بودنم و بچه دار شدن ب خاست خودم و با عشق فراوان بوده و هست و اگ هزااار بار برگردم بچه میارم اما همین یکی چون فقط دوس داشتم طعم مادریوبچشم
من شایدیکی ازدلایلم اک بچه دار شدم این بودک بچه هامامانشون رودوس دارن نگرانشون میشن پشت ماماناشونن اگ همه دنیاهم ادمونخادبچع مادرشوازته قلب دوس داره ...
من ک برمیگشتم ب عقب اصلا همچین کاری نمیکردم
بنظر من خودخواهی هست که ی آدم پاک و بیاری تو این دنیا 😞
غریزه و غریزه
برای همه اینا گفتی همونجور که ادما نیاز به محبت دارن تو وجودو غریزه ما هست بچه و خانواده هم غریزههستش
براهمش مبتونه باشه ولی من شیربنی زندگی رو با بچه دومم دارممیفهمم سر دختر اولم ب شدت حساس بودم
من که دوست داشتم مادربشم وبچموببیممو مادری روحس کنم وزایمان وحاملگی روتجربه کنم وخلاصه بخاطرتفریح خودم یه نفروبدبخت کردم🤦🤦
همش میتونه باشه
من بخاطر تنها نبودن و شیرینی زندگی
خدا همه بجه ها رو حفظ کنه
اما چیزی ک تازگی بهش رسیدم دلیل مرگ پدرو مادر همین بچه شیرین هستن بس ک حرص میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.