ن عزیزم تا کی میخوای نگهش داری 😂😂
اگه سزارینی دیگه ۳۸ هفته وقتشه
کلا تهش 40 خوبه دیگه
عزیزم دیگه میخوای تا کی و کجا نگهش داری؟😁
نه والا منم که قند ندارم قراره تو هفته ۳۸ عمل شم
نه چون گفته شایدم زود تر باشه من تا ۳۶باید صبر کنم بچه رو برسونم به ۳۶تا بتونم اون موقع زایمان کنم ۳۳لکه بینی داشتم
معلومه خوش گذشته بهت
نه عزیزم
38خوبه دیگه
نه دیگه ب موقعه اس
ن بابا زود کجا بود منم ۳۷ هفته ایشالا زایمانمه
ن دیگه کجاش زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.