ابله تو بچه ها سبکه
من اصلا دکتر نبردم دوشب فقط تب کرد استامینوفن دادم تمام الان تقریبا دونه هاش خشک شده داره میوفته .البته اینم بگم روستا بودم فقط تو دره تپه بازی میکرد تا شب یکم اذیت میکرد میخوابید بهش گفتم پشه نیش زده اصلا نباید به دونه ها دست بزنی بگردم بچه اصلا حتی نخاروند دونه ها رو خداروشکر سبک گرفت
عزیزم اول اینکه اصلا استرس نداشته باش تب میکنه حتما استامینفون داشته باش. برای دونه هاش ببر دکتر پماد مناسب بده
باید ببری دکتر.
رب انار زیاد بهش بده. ادویه سرخ کردنی هم نخوره
اگه تازه گرفته قرص اسیکلوویر 200بهش بده.باعث میشه دونه کمتری بیرون بریزه.برای خارشش پاماد کالامین وشربت هیدروکسی زین بهش بده.با صابون گل ختمی بشورش
پسر فامیلمون گرفت قرص جوشان و پماد چی داده بود گفت قرص جوشان عالبه و پماده باعث میشده بدترشده نزده براش زودخوب شده اسمشون نمیدونم
ابله مرغون من گرفتم یه بدن درد شدیدی داره وتب حواست باشه ببرش دکتر خطرناکه
ببرش دکتر وایی منم دیشب یکی گرفته بود نمیدونستم کاش بچهام نگیرن.شما پیش کسی بودی گرفته؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.