۵ پاسخ

منم خیلی اذیت میشم دست تنها هم هستم

نگران نباش عزیزم اکثرا همینیم ، منم خیلی روزا گریه کردم از خیلی از بی مهری ها و ما آروم بودن دخترم ، تموم میشه یه آب خنک بزن صورتت یه چیزی بخور و به خودت بگو این روزام میگذره

منم خیلییی از دیشب که یجور وحشتناک اذیتم همه میگن از نوزادیش لذت ببر ولی من یجوری شده که میگم کاش بزرگ بشه بخصوص وقتایی که گریه هاشدید میکنه هیچ جوووره آروم نمیشه دلم میخاد بمیرم اون لحظه

منم همینطور 😔

منم بازم خونه مامانمم

سوال های مرتبط